Weer wat nieuws… we moeten al zoveel…

Vissen. Stel je gaat vissen… wat doe je aan het haakje… Niet iets wat jij lekker vindt toch? Waarschijnlijk een dikke wurm, want daar bijt de vis in. Bij het horen van persoonlijke videoboodschappen in de sales, denk je waarschijnlijk: we moeten al zoveel, weer wat nieuws?

Vragen

 

Je hebt vragen zoals:

 

  • Hoeveel tijd kost dit?
  • Als ik dit ook nog moet doen?
  • Wat brengt het me?
  • Waarom zou ik het überhaupt doen?

 

Of misschien zie je de voordelen wel, maar je denkt: dit is niet dat is niet voor mij. Hoe moet ik dat aanpakken? Hoe sta ik relax voor de camera? Hoe moet dat eigenlijk, video’s versturen?

 

Interessant is dat bovenstaande vragen allemaal gericht zijn op jou als verkoper, maar belangrijker is wat je klant wilt. Nu zullen je klanten niet aan je vragen ‘ik wil een video.’ Dat klopt. Maar bij het zien van een video reageren ze wel enthousiast! Er verandert wat. Ze komen in actie.

 

Jouw uiteindelijke doel

Is dat niet wat je wilt bereiken? Als je meer auto’s wilt verkopen, zal de focus moeten liggen op meer bezoekers naar je website en een hogere conversie.

Ben je een actieve visser? Gooi jij je aas uit en ben je de vis naar binnen aan het hengelen? Ben je de vissen aan het voeren, zodat ze naar je toekomen? Ben je ook op zoek naar het beste aas? Zodat je sneller beet hebt en meer uit dezelfde vijver kunt halen?

Of zit je aan de waterkant. Gebruik je altijd hetzelfde aas. Je moet al veel… je hengel en alle toebehoren in orde brengen om te kunnen vissen. Je wacht geduldig tot je beet hebt.

Video voor een hogere conversie

Video is een middel dat zorgt voor een hogere conversie. Waarom? Klanten willen video. Klanten kijken video. Video is hot. Video werkt voor je, maar het allerbelangrijkste: je hebt sneller beet. 80% van de ontvangers van een persoonlijke videoboodschap, reageren direct bij het bekijken van een video.

Click here to subscribe