Digitale checklist met video 

Snel, eenvoudig en effectief. Digitale check (evhc) en video in éen. 

Hoe het werkt? Maak een check

Met EVHC voer je een check uit op een tablet of smartphone. 

Stap voor stap neem je alle essentiele punten van de auto door. Er wordt niets vergeten en alle aandachtspunten worden digitaal geregistreerd. 

Gevolg? Meer efficiency in de werkplaats.  

Voeg een video toe... 

Breng meerwerk en aandachtspunten direct in beeld. Snel gemakkelijk en efficient. 


  • Zien is geloven;  
  • Krijg sneller reactie;
  • Heldere uitleg leidt tot meer verkoop


Verstuur, bevestig en verkoop...

Check en video klaar? De checkresultaten worden samengevoegd met de video op een webpagina. 

Deze pagina staat op een unieke URL voor de klant. Verstuur de unieke URL naar je klant en nodig hem uit om de video en check te bekijken. 

  • Ontvang een melding zodra de video is bekeken. 
  • Verstuur de check vanuit het systeem per e-mail of sms  
  •  Klant kan reparatie online akkoorderen 

Samen sterk...

VentaVid en AutoConnect Holland hebben samen een unieke digitale video check oplossing gecreëerd door beide systemen volledig in elkaar te integreren. 

Zeer gebruiksvriendelijk, alles vanuit één applicatie, dat is de kracht hiervan. 

Over EVHC EVHC is vanuit de praktijk ontwikkeld, zeer eenvoudig te gebruiken en geeft direct resultaat. Wij leveren ieder gewenste digitale check voor ieder gewenst voertuig. Servicepunten digitaal afwerken, meetresultaten vastleggen, aandachtspunten registreren en automatisch opvolgen.

 Meer info over EVHC? Klik hier  

Over VentaVid Meer omzet, hogere klanttevredenheid. VentaVid heeft een video applicatie ontwikkeld waarmee autobedrijven gemakkelijk en snel een persoonlijke videoboodschap kunnen maken en versturen in hun eigen huisstijl. Mede hierdoor zien zij hun klanttevredenheid toenemen en de omzet vergroten.  

 Meer info over VentaVid? Klik hier  

Dirk Jan Wander, Bmw Jer de Fonkert

Op het moment dat de klant de video gezien heeft is het eigenlijk in eerste instantie een verrassing voor hem, het filmpje wat hij krijgt. 

Maar daardoor is het voor hem veel duidelijker dan dat wij hem aan de lijn hebben. En daarin merken we dat de klant het veel sneller begrijpt en daardoor veel sneller toestemming geeft voor werkzaamheden.

Benieuwd hoe het werkt? Boek een demo