VentaVid in de media

#aandeslagmetvideo

Licht, camera, kassa
Intervieuw AMT ondernemer

Gemakkelijker auto’s, onderhoud en reparaties verkopen, een betere en snellere respons op e-mails, meer omzet en een hogere klanttevredenheid.

Aan hooggespannen verwachtingen geen gebrek als het gaat om de inzet van video in de showroom en de werkplaats. Het goede nieuws: als je er bovenop zit, blijken ze nog uit te komen ook.

 Lees verder

EVHC en Ventavid lanceren één checksysteem
Persbericht Automotive Werkplaats

Softwareleveranciers Autoconnect Holland (ECHC) en Ventavid ontwikkelden een elektronisch voertuigchecksysteem met een geïntegreerde videofunctie.

Met dit systeem kunnen monteurs tijdens het invullen van de elektronische controlelijst direct een video toevoegen en de staat van het voertuig duidelijk in beeld brengen.

 Lees verder

Interview Booster Magazine
Intervieuw Booster Magazine Stichting OOMT

Met gepersonaliseerde videoboodschappen kwam autoverkoper Kees Oldenhage weer in contact met klante.

Nu biedt zijn bedrijf complete video-oplossingen aan auto-importeurs en autobedrijven.

 Lees verder

AMT Live: videocontact met je klant met VentaVid
AMT Ondernemen

VentaVid heeft een video-applicatie ontwikkeld waarmee autobedrijven gemakkelijk en snel een persoonlijke videoboodschap kunnen maken en versturen in hun eigen huisstijl.

VentaVid is toepasbaar in zowel sales als aftersales en werkt nauw samen met diverse importeurs

 Lees verder

Cars&Company aflevering 5: Kees Oldenhage van VentaVid
Used Car Controller

Heb jij teveel tijd nodig om een lead om te zetten in een afspraak? VentaVid claimt met video de conversie van lead naar afspraak en order te verbeteren.

Kees staat vanaf jongs af aan middenin de automotive branche. Hij is opgegroeid in het autobedrijf van zijn vader te Nieuw-Vennep. In 2000 startte Kees met de verkoop van auto’s. Een tijd waarin klanten nog actief naar de showroom kwamen.

 Lees verder

DCDW Podcast bij Paul de Vries
DCDW Podcast

Kees Oldenhage is een echte videopionier. Nog voordat de kanalen als Youtube bij het grote publiek bekend werden, experimenteerde hij als autoverkoper met video.

Hij kwam er snel achter dat een video waarin het product, dus de nieuwe of tweedehands auto centraal stond, niet werkte

Lees verder

 

Video als tool voor online klantcontact
BOVAG magazine

Beelden zeggen vaak meer dan duizend woorden.

Een persoonlijke videoboodschap sturen aan een klant wiens nieuwe auto net van de oplegger wordt gereden. Het effect is geweldig. Het filmpje word via social media gedeeld met familie, kennisen en vrienden.

Lees verder