Porsche Centrum Leusden
over het gebruik van Video in de Aftersales

Wij gebruiken VentaVid om persoonlijke videoboodschappen naar onze klanten te sturen om meer transparantie te geven van de werkzaamheden die wij uitvoeren aan de Porsche van onze klant.  De klanten vinden dat heel leuk omdat ze de monteurs eigenlijk nooit spreken en dat geeft een extra stukje waardering naar de monteur die zijn werk uitvoert. En mensen zijn aangenaam en blij verrast dat ze de monteur ook spreken.

De tijdswinst zit hem in de uitleg bij reparatiewerkzaamheden makkelijker is omdat de klant het al gezien heeft. Het gaat vaak van “o ja” ik heb het al gezien… of “maak maar in orde” ik weet al wat er gedaan moet worden aan de hand van de video!

Ik zou VentaVid zeker aanbevelen aan andere service adviseurs omdat het leuk is de reacties die je krijgt van de klant en omdat het een stukje transparantie geeft voor de klant en je minder je best hoeft te doen om bepaalde zaken goed uit te kunnen leggen en dus makkelijker akkoord krijgt.

Click here to subscribe