Opel van Mill

Over het gebruik van Video in de sales

Ik ben Niels de Waard van Van Mill in Dordrecht en  verantwoordelijk voor de showroomverkoop hier in Dordrecht. Zowel opel nieuwe als gebruikte auto’s. Wij gebruiken Ventavid met als doel om meer auto’s te verkopen en aan de achterkant juist de klanttevredenheid omhoog te werken.

Wat wij lastig vonden voordat we de beslissing namen om dat te gaan doen is: “Hebben we hier tijd voor”, en hoeveel tijd kost het. want al kost het uiteindelijk veel tijd is de vraag of het rendabel is. Gebleken is uit ervaring dat dit reuze meevalt. 

Sinds we werken met Ventavid verkopen we meer auto’s en is de conversie omhoog gegaan. Waar je normaal een mail opsteld voor leads per telefoon merk je nu dat de reacties beter zijn, want dan denken ze eigenlijk al dat er meer reacties komen. En op het moment dat de klanten de showroom binnenstappen weten ze al wie ze tegenkomen.

De reactie zijn echt altijd positief. Ik heb zelf er nog geen gehad, terwijl we het al een halfjaar gebruiken. Ik heb niemand gehoord van: “Mij doe je er geen plezier mee”. Veel mensen sturen een reactie of vertellen in de showroom wat ze er van vonden. Ik zou Ventavid zeker aanbevelen. Alle redenen die ik zojuist opgenoemd heb lijken mij voldoende reden om hiervoor te kiezen, Absoluut.

Click here to subscribe