Van Tilburg Bastianen

Over het gebruik van Video in de sales

Wij zetten video op dit moment bij bij leads die binnenkomen. Ook voor de aflevering en zelfs na de aflevering als de auto geleverd is. Een soort van “happy call” klanten nog een keer vragen of de auto bevalt, de reacties zijn fantastisch. We werken eerst met youtube dat duurde erg lang, je moest de video’s aan elkaar plakken. Je had geen mooi begin en eindscherm.

 

Wat we merken nu we video inzetten dat de  verkopers enthousiast worden naar de reacties van de klanten. Video’s brengen ons tevreden klanten, de KTV is stijgende en de snelheid. Klanten reageren sneller maar vooral veel enthousiaster. Wij krijgen in ktv meetingen terug hoe leuk het was om een filmpje te ontvangen.

Het gave van VentaVid is dat je gelijk meteen ook dezelfde dag, of vaak zelfs binnen een uur reactie krijgt van wat je moet veranderen. Moet je de camera iets hoger houden. Moet je anders je gesprek doen en dat is wel heel leuk, je ziet daardoor dat je in een hele korte tijd, de video, de kwaliteit in een hele korte tijd verbetert

 

 

 

Click here to subscribe