In drie stappen een videoboodschap…
iOS & Android

Een VentaVid video maak je gemakkelijk en snel met een smartphone, iPod of tablet. Omdat de VentaVid App beschikbaar is voor iOS en Android kan dat met elk apparaat. VentaVid wordt ingezet in sales en aftersales.

Type video meten
Bijhouden welke type video’s er gemaakt worden? Vanuit de app kunnen we dit voor je meten. Het resultaat ziet je terug in de rapportage, waardoor je exact weet wanneer en hoe video wordt toegepast.
Multi inlog

Met de multi inlog is het mogelijk om met meerdere monteurs op één apparaat in te loggen, handig als je besluit om op één apparaat video’s te maken

Pauzeren

Stel, je bent een video aan het maken. Je besluit ook nog de onderkant van de auto te laten zien, dus de brug moet omhoog… of… je weet het even niet meer…. Soms is het makkelijk als je de opname kunt pauzeren!

Het kan eenvoudig met de VentaVid app.

Inkorten

Het begin en eindpunt van je video kun je eenvoudig aanpassen!

Het versturen van je video.
VentaVid E-mail module
Verstuur eenvoudig en snel je videoboodschap met de VentaVid e-mail module.

VentaVid SMS module

Verstuur je videoboodschap eenvoudig en razendsnel per SMS naar je klant.

Altijd de juiste tekst…

Met de vooraf ingestelde tekstsjablonen heb je altijd de juiste tekst voor elke situatie.
Thumbnail
De ontvanger ziet gelijk de videoplayer (thumbnail) staan in de e-mail.
Geen reclame
Ontvang een cc van de verzonden mail, e-mails worden verzonden vanuit jullie naam, geen reclame van VentaVid.
Alert
Type fout gemaakt? Niet alle e-mails komen aan. Ontvang een melding als je e-mail niet is aangekomen.

02

Zodra je video is bekeken ontvang je een notificatie

Flexibiliteit en eenvoud…

VentaVid, ontwikkeld vanuit de praktijk, kenmerkt zich door de eenvoud in gebruik en flexibiliteit voor de gebruiker.
Workflow

Geen één werkplaats is hetzelfde

Wat gebeurt er als een video wordt gemaakt?

• Route video in te stellen
• Goedkeuring service adviseur alvorens versturen
• Eigen dashboard voor elke medewerker

Multi-Templates
Dealer van meerdere merken?

Dealer van meerdere merken? VentaVid multi-templates is de oplossing. Switch eenvoudig van huisstijl!

Met de multi-templates van VentaVid communiceer je altijd in de huisstijl van het merk dat je vertegenwoordigt. Één aansluiting per vestiging is dus voldoende.

Feedback module

Online videocoaching

De feedback van de coach (of leidinggevende) is alleen voor de maker van de video zichtbaar in het systeem, bij de gemaakte video. Zodra er feedback is ontvang je een notificatie, uiteraard kun je ook zelf reageren vanuit VentaVid – net als bij fora of chat apps.

Voor zowel sales als aftersales heeft VentaVid coaches beschikbaar. Feedback geven heeft als doel om medewerkers te enthousiasmeren, het bijsturen, doorgeven van tips en tricks, alsmede de inhoud van de videoboodschap.

Het eindresultaat.
Geen reclame
De videopagina staat op www.persoonlijkvooru.nl
Personaliseer
Een persoonlijke tekstboodschap
Google maps
Alle contactgegevens van jouw bedrijf op de videopagina
Altijd je eigen huisstijl
Dealer van meerdere merken? Switch eenvoudig van huisstijl.
Aanhef
Elke videoboodschap voorzien van een persoonlijke titel
Direct contact
Jouw directe contactgegevens op de videopagina
Over de videopagina’s.
Video bekeken?
Ontvang een melding als je video is bekeken. In je VentaVid dashboard kun je zien hoe vaak de videopagina is bekeken, maar ook of de ontvanger op de play button heeft gedrukt. In één oogopslag zie je tevens je laatst bekeken video’s.
Responsive

Drie formaten (pc – tablet en smartphone) Na het uploaden van de video wordt deze door het systeem geconverteerd naar verschillende kwaliteiten en bestandsformaten zodat de optimale videokwaliteit-formaat combinatie getoond wordt voor iedere individuele bezoeker van de videopagina.

Je persoonlijke videoboodschap van VentaVid is daarom uiteraard responsive, zodat de klant je boodschap altijd en overal kan bekijken.

Geen reclame

VentaVid genereert een persoonlijke URL op www.persoonlijkvooru.nl u treft geen reclame van VentaVid aan in de URL en de video zelf.

Eigen URL
Het gebruik van je eigen domeinnaam maakt je bericht nog persoonlijker, voorbeeld: videos.bedrijfsnaam.nl/nummer Een voorbeeld tref je hier aan: 

Webvideos

Insluitcodes

Elke video die met VentaVid wordt gemaakt is voorzien van een insluitcode zodat u die gemakkelijk en snel op uw website kunt plaatsen.

Video suggesties:

• Video’s achter call-to-action buttons
• Video’s op actie pagina’s website
• Video’s op bedank pagina’s

Social media
Video’s die gedeeld worden zijn afspeelbaar in de time-line van Twitter, Facebook en
LinkedIn. Ook is de videoplayer voorzien van een share button.
Zelf sjablonen aanmaken

In VentaVid heb je de keuze uit drie basis sjablonen, die je zelf eenvoudig kunt aanmaken in je eigen huisstijl. Voor elke marketingactiviteit een eigen sjabloon.

Stelt je eens voor… de komst van een nieuw model, een landelijke actie, voor elke marketingactiviteit een eigen sjabloon!

02

Sjabloon op maat ook mogelijk

Inzicht in gebruik.

Elke medewerker heeft zijn eigen login. In VentaVid zijn statistieken beschikbaar per medewerker, per vestiging en daarboven een holding account.

Klantfeedback / starrating

Ontvang feedback op gemaakte video’s (kan aan/uit gezet worden)
Uniek aan VentaVid is de klantfeedback, die terug te vinden is in het dashboard en de statistieken. Ontvangers kunnen de video “raten” en een boodschap achterlaten. De maker ontvangt een notificatie bij elke beoordeling.

Dagelijkse update

Statistieken per e-mail

Ontvang dagelijks of wekelijks de statistieken per e-mail met daarin de belangrijkste gegevens:

– Aantal gemaakte video’s per medewerker
– Soort video’s
– Klantfeedback

Monitor gebruik

1) Gemaakte video’s

Worden er video’s gemaakt en waar moet ik aansturen?

In één oogopslag de gemaakte video’s zien per vestiging en medewerker. Ook maken we inzichtelijk wat voor soort video’s er gemaakt worden

Trend in gebruik
Met de lijndiagram in de grafiek worden trends in gebruik zichtbaar.

2) Verzonden video’s

Worden de gemaakte video’s op tijd verzonden en wat is de beste methode?

In VentaVid kun je zien hoeveel video’s er gemaakt zijn en het percentage verzonden video’s daarvan. 

Time to watch
De “time to watch” index geeft in een oogopslag meer inzicht waar in het proces bijgestuurd moet worden.  

 

3) Bekeken video’s

Worden de video’s bekeken? Wat is het resultaat? 

In VentaVid is zichtbaar percentage bekeken en niet bekeken video’s, waarna je kunt inzoomen op medewerker niveau om te zien welke video’s bekeken worden en hoe vaak.

Starrating
Per vestiging is de starrating gemiddeld, totaal en per maand zichtbaar, alsmede de reacties op de video’s.

Verkocht?
In VentaVid is de mogelijkheid om per video bij te houden of de auto verkocht is.

4) Holding statistieken

VentaVid gebruiken op meerdere vestigingen?

Met de holding statistieken heb je in één oogopslag inzicht in alle vestigingen.

Eigen dashboard samenstellen
Met VentaVid kun je je eigen dashboard samenstellen en inzoomen op vestiging en medewerker.

 

EVHC – VentaVid

De digitale check met video. Stap voor stap neem je alle essentiele punten van de auto door. Er wordt niets vergeten en alle aandachtspunten worden digitaal geregistreerd. 

Gevolg? Meer efficiency in de werkplaats.

EVHC – VentaVid

Gebruiksvriendelijk, alles vanuit één aplicatie
VentaVid en AutoConnect hebben samen een unieke digitale video check oplossing gecreëerd door beide systemen volledig in elkaar te integreren. 

• Joblines op videopagina’s
• Goedkeuring per item
• Video later toevoegen mogelijk

Veiligheid.

Een heel belangrijk onderdeel van het gebruik van video is de hosting. Behalve gegarandeerde beschikbaarheid moet men ook rekening houden met schaalbaarheid, efficiëncy en snelheid.

Een heel belangrijk onderdeel van het gebruik van video is de hosting. Behalve gegarandeerde beschikbaarheid moet men ook rekening houden met schaalbaarheid, efficiëncy en snelheid. Allemaal in een omgeving die optimaal beveiligd is zodat geen ongeautoriseerde uw video’s of ander informatie kunnen zien, bekijken of wijzigen.

Diverse lagen beveiliging beschermd: VentaVid wordt volledig gehost bij Amazon Web Services: bekende namen die bij AWS zitten: Netflix, Expedia, Pintrest, NASA, Dow Jones (voor hun indexes) en Instagram voordat ze overgenomen werden door Facebook.

Servers en opslag worden door diverse lagen beveiliging beschermd. Op het laagste niveau – daadwerkelijk ‘bruikbare’ toegang tot servers kan enkel door in het bezit te zijn van encrypted keys (beveiligingscertificaten), dus niet kraakbare wachtwoorden, en als je IP-adres in de firewall toegelaten wordt.

Er is live-monitoring op de bestanden van de server – wijzigingen in bestanden, het verwijderen van of toevoegen van nieuwe wordt door een scansysteem opgemerkt. Dagelijks worden de scanraporten nagekeken. Gebruikers wachtwoorden worden versleuteld opgeslagen. (het gebeurt wel eens bij hacks dat de hackers

 

dan kunnen raden wat een wachtwoord is door de encryptie alogritme te weten en dus het eindresultaat te kunnen herkennen) Kan dus niet bij VentaVid!

“in-application hacking” niet mogelijk: Iedere keer dat een gebruiker een actie probeert uit te voeren wordt gecontroleerd of ze rechten hebben. Dus “in-application hacking” is niet mogelijk. Dat maakt het dus onmogelijk om door naar encrypted wachtwoorden te kijken te kunnen raden wat het wachtwoord is